عنوان اسپم) و قطع رابطه رو جفت و جور کنین. حتما آدرس ایمیل تون رو داخل ایمیلی که ارسال می کنین بذارین، تا کاربر بتونه از راه ارسال ایمیل اشتراکش رو لغو کنه، یا اینکه یک دکمه لغو اشتراک بذارین، که با کلیک روی اون لغو اشتراک انجام شه.

بهتره امکان قطع اشتراک در ایمیلای تون اونقدر ساده باشه که کسی اقدام به نشونه گذاری ایمیلای تون به عنوان اسپم نکنه. اگه دکمه ی نبود ارسال ایمیل و قطع اشتراک به آسونی پیدا نشه، راحت ترین راه، اعلان اسپمه.

باید بدونین که از دست دادن مشترکین بهتر از فرستادن ایمیل تون به صندوق هرزنامه هاست. نشونه گذاری شدن به عنوان اسپم باعث می شه ایمیلاتون به طور خودکار در صندوق هرزنامها قرار بگیره و میزان دریافت ایمیلا کاهش بیاد. اما در صورت قطع اشتراک هنوز می تونین نسبت به جلب دوباره ی مخاطب تون امیدوار باشین.

نتیجه گیری

ایمیل مارکتینگ هنوزم راه مؤثری واسه بازاریابی کسب وکارتانه. یک خدمات دهنده ی ایمیل مارکتینگ انتخاب کنین، ایمیلای مختلف رو بررسی کنین، امکان جریان خودکار ایمیلی رو راه اندازی کنین و ایمیلایی بفرستید که مشترکین تون دوست داشته باشن.

منبع : getspokal.com


این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   قیمت کاشی ضد اسید | کویر | مرجان | البرز | تکسرام| سرامیک صنعتی ارزان