به پول نقد تبدیل کنین.

  • بازار هدف تون رو بررسی و تمرکز فروش تون رو بیشتر کنین. شاید خریداران شما در حال تغییر باشن. در این حالت شمام باید همگام با اونا تغییر یا بازار هدف جدیدی پیدا کنین.
  • طراحی محصول، پخش، بسته بندی و چیزای دیگه ای به جز اینا رو دوباره آزمایش کنین. اصلاح محصول با در نظر داشتنِ بازار هدف و راه حل فروش می تونه موجب افزایش فروش محصول شه.
  • قیمت محصول رو تغییر بدین. با بررسیِ اطلاعات مربوط به فروش و کارکرد رقبا متوجه میشید قیمت تعیین شده واسه محصول تون بیشتر از حد بالا یا پایینه.
  • محصول تون رو انحصاری کنین یا به مدت محدودی اونو در دسترس مشتریان بذارین. بعضی وقتا کنترل کردن عرضه به این روش موجب افزایش خواسته و فروش می شه. البته اول باید هماهنگی این تاکتیک با راه حل فروش کلی خود رو بررسی کنین. مثلا اگه محصولی رو واسه استفاده ی روزمره عرضه می کنین، نمی تونین اونو به شکل انحصاری یا به مدت محدود عرضه کنین.
  • منبع : wikihow.com


    این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   راهنمای گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) واسه مبتدیان و سوالات عادی درباره اون - قسمت 2